vrijdag 19 februari 2016

40 het nieuwe 20? Dacht het even niet ......

Het is bijna zover ....dan word ik 40. En daar is niets mis mee. Of toch wel? Uitspraken als: 40 is het nieuwe 20 juich ik van harte toe want anders voel je je gelijk zo oud ;)....dus kom maar op met de spreuken die relativeren c.q. ontkennen wat eigenlijk gewoon zo is: je bent een oude doos aan het worden...

Ervaring
In wezen heb ik geen moeite, echt niet hoor, echt niet....om ouder te worden c.q. te zijn. Fijn juist. Heb al van dichterbij mee mogen maken dat het ook anders kan dus ben oprecht dankbaar dat ik bijna 40 ben. Plus ik heb natuurlijk een dosis ervaring die ik nog duidelijk niet had toen ik 20 was.

Anders
Naarmate de jaren vorderen, stijgt je zelfvertrouwen (meestal), hoef je niet meer zo nodig door iedereen aardig gevonden te worden (ahum) en zie je dingen bewuster. Vooral dat laatste maakt dat het leven anders is voor mij en daardoor heeft het leven voor mij meer waarde / inhoud. Ik neem zaken zo min mogelijk als vanzelfsprekend en probeer van elke dag een feestje te maken.
  
MAAR.....!!!!!
De uitspraak 40 is het nieuwe 20 is natuurlijk lariekoek, geneuzel en zeker niet waar. Als ik de 20 - ers mag geloven hebben ze op seksueel gebied alles al uitgeprobeerd waar wij nu nog over dimdammen om het eens uit te proberen. Is de app taal van 20 ers totaal anders dan die van ons. Uit betrouwbare bron begrijp ik dat alle leestekens taboe zijn en letterlijk: ouderwets. Daar ga je met je 40 is het nieuwe 20. Daaaaaggggg ;)

Snapchat
En zo is het, dat alle oudere mensen (ik hou m netjes ;)) op Facebook zitten. De jeugd zit daar al lang niet meer. Was het eerst Instagram, nu zit iedereen op Snapchat. En ik snap er geen biet van. Hoe kom je nou aan een 'publiek' - behalve dan die drie halve (oude) koppen die wel met hun tijd mee gaan? Wie vindt het nou leuk als ik zomaar ineens een foto van mijn dochter app die dan een dag later verdwenen is? Of dat je een foto (al dan niet met tekst) bij mijn verhaal zet. 

Hulp gevraagd dus
En als 40 WEL het nieuwe  20 is dan kan ik alle hulp gebruiken op het gebied van iig snapchat. Kom maar op met de tips, alle hulp is welkom. Ik wil natuurlijk wel bijblijven ...maarre....grote kans dat wanneer ik het begrijp ..de 20 ers weer wat anders hebben gevonden. HELLUP ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten