donderdag 4 oktober 2018

CHAOS

Het is chaos in mijn bovenkamer....althans: het is erg druk daar boven. De studie is nu officieel van start...we zijn een maand verder en ik vind het super leuk. Gelijk de diepte in, weg koetjes en kalfjes, hallo diepste ik. HEEEERLIJK! Al gebied de eerlijkheid te zeggen dat er ook een gezonde dosis weerstand zit.

Daar waar de weerstand zit, daar zit genoeg. Genoeg onrust, genoeg opstandigheid, genoeg leven....benieuwd naar wat er allemaal nog boven komt borrelen en wat er nog allemaal op mijn pad komt. Hoe dan ook, ik krijg er energie van! Nieuwe mensen, nieuwe dingen. Ik vind het super.

MAARRRR er is ook chaos in mijn bovenkamer want met een nieuw ritme, extra afspraken in (meestal) de avond met mijn intervisie groepje, de boeken weer in en een verbouwing (we zitten vanaf 15 oktober minimaal 6 weken zonder keuken en woonkamer) voor de boeg overzie ik niet altijd alles meer.

De controlfreak in me wordt dan toch wel wat onrustig want er ligt zo'n berg werk in het verschiet en zoveel afspraken dat het allemaal wel wat veel lijkt.

Ach, dan moet ik een x wat verschuiven en is het allemaal niet perfect, who cares? Oooh en mocht je het super leuk vinden de komende weken als de familie Smit een x aanschuift aan de eettafel, we komen graag ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten