dinsdag 5 juni 2018

Wandelen voor het goede doel....maar welk doel dan?

16 juli is het zover. Dan gaan lief dinnetje en ik de 4daagse wandelen, 50 km per dag. Leuke uitdaging en we oefenen er al op los. Afgelopen zondag 42 km in de beentjes, geslapen als een roos kan ik je vertellen.

We hebben er zin in, vinden het stiekem toch ook wel spannend, gaan we die 50km per dag redden? Hoe warm wordt het, blijven we fit? Etc, etc....

Nu ontsproot er aan mijn brein het idee om voor het goede doel te lopen. Ik collecteer al jaren voor het Longfonds, dus dat zou een logisch doel (kunnen) zijn. Maar mijn makke - met heeel veel dingen overigens dat ik veel te breed denk - is dat ik zoveel doelen goed vindt. Onlangs donateur geworden van de Cliniclowns, zal ik daar dan geld voor ophalen? Of het Leger de Heils (ik heb al jaaaaren het gevoel dat ik dakloze mensen moet helpen) Of het KWF (wie heeft er nou niemand die kanker heeft)? Of KIKA (voor kids met kanker)? OF, OF, OF? HELLUP!
 

Ik weet het niet. Wie van jullie kan me helpen? Of liever gezegd: waar zou je - moet je het natuurlijk ook wel doen - aan willen doneren? Welk doel ligt jullie na aan het hart en kan - volgens jullie - wel wat geld gebruiken.

Dan kan ik een campagne op zetten en daarvoor lopen. Heb ik een goede stok achter de deur. Kom maar op met die reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten