donderdag 17 september 2015

Verandering

Soms is het nodig....verandering. Dan voel je dat het tijd is....je weet het gewoon. 

Bij mij is het al maanden aan het borrelen. Wat ga ik doen? Een boek schrijven? Eigen bedrijf beginnen? Toch mijn verzekeringspapieren halen en vol in de verzekeringen? Ik wist het niet...dan wilde ik dit, dan weer dat en tussendoor de zorgen van alledag.

Tot dit weekend. Dankzij een dierbare vriendin terecht gekomen op een Business Bootcamp van Open Circles. Veel liet ze me niet weten dan dat ze het echt iets voor mij vond en gaf me de gegevens en een vip code. Ik bedacht dat ik me geen buil kon vallen en betaalde met veel plezier EURO 47,95 excl. BTW. 

Afgelopen weekend was het dan zover: de Business Bootcamp. Ik had me stellig voorgenomen om niets maar dan ook niets te kopen. De Bootcamp was echter zo vol energie en van zoveel goede waarde dat het erg weinig scheelde of ik had ruim EURO 3.000,- willen neertellen voor drie vervolgcursussen ....het was immers een offer 'I could'nt refuse'. Aangezien ik alles in overleg doe en mijn wederhelft aan het hockeyen was....ging deze 'offer' aan mijn neus voorbij. Jammer? Misschien, misschien ook niet. Eerst maar eens implementeren wat ik tijdens het weekend heb geleerd .....dan wel wat er weer naar boven is gekomen.


Om terug te komen op wat ik nou wil, dankzij de Business Bootcamp wist ik het: ik blijf meewerken bij mijn lief in de verzekeringen maar dan niet op het gebied van verzekeringen. Wazig? Welnee ;) ....ik wil me gaan richten op de marketing kant van Weidema Assurantiën. Vol goede moed wil ik richting geven aan wat Maurice en ik al jaren met veel liefde doen: onze klanten vertroetelen, ontzorgen en adviseren. 

We hebben al jaren ervaring dat onze samenwerking goed werkt en dus na al die tijd tot de conclusie gekomen dat de uitspraak: 'never change a winning team' ook bij ons moet werken :).

Tijd voor verandering dus.......

2 opmerkingen:

  1. Mooi verhaal, toeval bestaat niet!
    Het komt zoals het komt. Jullie zijn beide de zo vriendelijke eigenaren van Weidema. Altijd meedenkend, en je in de plaats van de relatie indenken.
    Met jouw marketing ideeen moet het nog beter gaan
    Ga ervoor en je zult zien: waar een wil is.
    Erik Tax

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Erik! We gaan ervoor! Fijne dag:)

      Groetjes

      Rilana

      Verwijderen