donderdag 28 juli 2016

Control....Alt...Delete

Ideaal dat je met deze toetsen de hele boel kunt resetten. Nu is deze knop bij mij altijd moeilijk te vinden omdat ik mezelf net zo'n duracell pop voel die maar blijft lopen daar waar de rest allang op zijn of haar rug ligt....

Druk, druk, druk....
Ik heb er eigenlijk altijd een hekel aan als mensen claimen zo druk te zijn en nu betrap ik mezelf erop dat ik de laatste tijd - als mensen er naar vragen - hetzelfde (ietwat irritante dus) antwoord geef. Dat ik druk, druk, druk ben en overloop. Zucht....

Werk, verhuizing, kids & MR
Werk vraagt redelijk wat tijd van me en dat is maar goed ook. Daar tussendoor hebben we even een verhuizing-kje van de zaak zitten. Tel daarbij op de kids met al hun sporten : zwemmen, voetbal, zwemmen, judo & hockey. Wij met onze sporten: Krav Maga, tennis & hockey. En last but not least: mijn lidmaatschap bij de MR op school. Dat zorgde de laatste tijd voor nogal wat extra werk en tijd. Op het laatst zat ik meer op school dan de kids ;)

Geen NEE kunnen zeggen
Komt bij dat ik lastig NEE kan zeggen. Iedereen altijd graag wil helpen en soms denk dat ik superwoman Elektra ben (hoe cool zou dat zijn zeg!!! maar dat terzijde ;)) en er dan achter kom dat ik toch wel ietwat vermoeid ben. Mijn lichaam kan namelijk inmiddels wel NEE zeggen en deed dat dit weekend dan ook. Spierpijn, keelpijn, hoofd vol watten en Rietje viel om half negen K.O. haar nestje in. Hoe fijn :)))

Daarom Control, Alt ...Delete
Dus ga ik toch maar eens kijken of deze combi ook bij mij werkt en zo de duracell batterij de komende drie weken op kan laden. Even zo min mogelijk. Even geen blogs. Even genieten van wat is. Even in het NU. Dat kan ik wel. Heus ;)....Dus tot over drie weken. Hopelijk 'zie' ik jullie dan weer terug. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten